Post by nattmosmalashy on Mar 14, 2022 2:26:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ New York Mysteries 4 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ New York Mysteries 4 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsad uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ New York Mysteries 4 2022 version ▞▞▞
Måste du betala riktiga pengar för tips? Låt mig titta på en annons istället.
Ett av de bästa spelen av den här typen. Fantastiskt spel, intressant och beroendeframkallande. Lätt så fint flyt och det går inte att fastna. Pussel kan vara lite svårare att lösa men förutom det är det ett riktigt roligt spel att spela
Gratis tips på deras hemsida, för alla deras spel.! Skriv bara namnet på spelet med en genomgång efter.. så kommer webbsökningen att dra upp deras hemsida med steg för steg tips för hela spelet. Tack.! Utan dessa gratis tips skulle jag inte kunna slutföra något av dina spel, LOL
var är den fullständiga versionen? Jag föredrar att spela full version 1 gång betald och jag kan spela när som helst ..
Jag blev så besviken ..Jag tror åtminstone kommer att hjälpa oss om vi har och utfärdar efter 10 eller 15 gånger att vi spelar samma pussel men nääääääääääääääääääääääääääääänn store ..De ber om att få köpa extramaterial ..Nej tack ..Lycka till grabbar !!
Jag älskar dina spel väldigt intressant och gripande story. Jag gillar att animeringen också kunde vara bättre men spelet får det bara att fungera och det är fortfarande väldigt charmigt.
Älskar det..... Det här är den andra jag har spelat och de blir bara bättre. Tack :-)
Det här spelet har förbättrats på en fantastisk nivå. Den här gången var den filmiska scenen riktigt bra. Jag hoppas att utvecklaren tar upp sin femte del. Tack.
Pusslen är bara för svåra
Detta är mitt andra New York Mysteries-spel. Jag visade en vän och de gillar det också. Grafiken är bra och pussel är roliga.
Spelade femton av dessa nu! Detta är förmodligen en av de lättare att göra. Har aldrig haft problem med kassaskåpet (tror att svaret är ungefär 94, kommer inte riktigt ihåg, du lägger bara ihop saker ). De har alla varit roliga.
Älskar den här serien och alla 5 miljarder spel. Stort urval av pussel även om vissa är lite oklara. Skaffa billiga mynt när du kan i början.
Jag älskar det här. Men har inte råd att dyrt! Ger heller inga dagliga belöningar
Jättebra som vanligt!
Jag har installerat om det här spelet 3 gånger nu. Varje gång fastnar jag på säkerhetskontoret. Första och andra gången var det ett föremål som jag inte kunde använda alls, jag tittade till och med på genomgången och även om jag gjorde rätt så fungerade det inte. Tredje gången har jag bara hunnit komma halvvägs igenom kontorsuppgifterna innan inget av objekten skulle fungera.
Njuter verkligen av spelet. Pussel hittills är inte för svåra men inte för lätta också. Jag rekommenderar det här spelet.
Gillade verkligen det här spelet och oerhört tacksamt att det gavs som gratis att spela. Spela serien i ordning och njut av blandningen av pussel som får dig att tänka.
Älskar det!!!! Jag älskar alla New York-mysterier och matcher på fem miljarder... Jag har spelat dem rygg mot rygg!
New York Mysteries 4 Приключенски bgwg
Bra. Vissa av föremålen är lite oklara även efter att skärmen har förstorats
Jag gillar New York Mysteries-serien.Men den här har en tidsinställd sektion - skynda dig, avsluta detta innan vakterna fångar dig. Jag spelar inte pusselspel för att ha bråttom. Jag är inte ute efter en adrenalinkick, jag vill bara luta mig tillbaka och ta mig tid. Avinstallerar.
Trevligt att spela
OK, men för många videor och några pussel var svåra att ens ta reda på vad som krävdes. Som vanligt, bra grafik och musik. Gillade Mysteries 1 -3 till.
ニューヨーク・ミステリーズ4 アドベンチャー szm
glitchy och vissa pussel fungerar inte som det ska, annat än att spelen är fantastiska.
Inlåst kul.
Jag måste säga att detta är det bästa spelet jag någonsin har spelat. Det faktum att du inte behöver köpa poäng för att spela eller att du inte förlorar energi och måste vänta 24 timmar för att få tillbaka den för att slippa betala för det...gör det här spelet och människorna som skapade det bra. Grafiken och storyn håller det intressant! De har också bonushistorier efter att du har avslutat varje spel som också varar ganska länge. Jag laddade ner dem alla! Tack för att du gjorde det här spelet bra men viktigast av allt roligt att spela
Mycket prat va
Intelligenta, utmanande och originella spel, intressant historia och underbar grafik. Fortsätt med ditt hårda och goda arbete
The Survival Hunter Games 2 Action lqk
Bra grafik och pussel inte för svårt inte för lätt
Bra spel, rekommenderas
Ännu ett bra spel från denna utvecklare. Men eftersom jag spelar dessa spel i ordning, skulle det vara bra om du fortsätter att numrera serierna.
Spelet är bra, men gör något åt karaktärerna. För ett spel som påstår sig utspela sig på 1950- eller 1960-talet är den enda som passar Laura. Will har designerstubb och en funky frisyr, mer i linje med dagens stil; och snälla berätta vem Bishop's Dr är! För de två första matcherna är han en gammal man med käpp, men i nummer tre har han förlorat tjugo år och är mer ungdomlig! Jag ger de fem stjärnorna eftersom jag tycker om att spela dessa spel men gör något åt karaktärens kontinuitet!
Jag älskar spelen de producerar. Svårt att lägga ifrån sig.
Jag har fastnat för en del av spelet där du behöver en kombination för det säkra. Jag har hittat ledtråden, men den låter mig inte komma in i den. Genomgången visar ett papper men jag kan inte samla dem. Jag har njutit av spelet fram till denna punkt eftersom jag har spelat andra spel i den här serien och från utvecklaren. Jag har försökt avinstallera och installera om men det fungerar inte. Mycket tråkigt
Jag älskar det här stilspelet väldigt mycket, det hjälper verkligen min lilla grå cell att träna. Riktigt roligt spel att spela, tillräckligt utmanande, bra grafik och berättelse. Jag gillar alla Five BN-spel
Jag älskar verkligen alla deras spel! Enligt mig är de överlägsna alla andra jag har spelat hittills. Deras realistiska grafik, uppmärksamhet på detaljer, spännande äventyr, organisation, teman, konsekvens... Jag skulle kunna fortsätta och fortsätta. Det enda jag ibland kämpar med är vagheten i minispelsförklaringar utan demonstration. Men annars är jag fast på Five-BN-spel & serier!! Inga andra spel har gett mig samma nivå av tillfredsställelse!
Spelet är bra. Pusslen är ganska lätta och okomplicerade.
Kul, bra grafik men du kan inte se pusselnycklar för flera pussel.
Jag vill inte förstöra någons nöje med dessa spel (som jag älskar)..men om du fastnar riktigt kan du se lösningarna, via genomgången på den officiella hemsidan..så du behöver inte köpa extra mynt..
kan ha varit ett roligt spel men gillar inte att betala för tips
Först och främst kan jag inte fatta att dessa spel är gratis! Vackra berättelser, inte för hårda men tillräckligt utmanande pussel och gåtor, bra grafik och tillfredsställande spel. Bra jobbat utvecklare och tack!
Gem fungerar inte. Jag var tvungen att ta bort spelet, jag var också tvungen att använda väggen igenom på you tube eftersom pussel var för små för att se på min mobil.
Alla avsnitt är fantastiska men jag gillade inte delen där jag skulle betala för bonusnivån
Väldigt enkelt jämfört med de andra. Lyckades klara sig utan genomgången förutom säkerhetskoden.
New York Mysteries 4 Περιπέτεια emyz
Det här spelet är också bra men jag tycker att historien saknar något väldigt lite av jag inte vet. Kanske är själva berättelsen mot slutet inte riktigt tillfredsställande jämfört med förlorade landområden och mörkret och lågorna. Men ändå är alla sinnespel eller pussel väldigt välgjorda.
Älskar dessa spel. Fantastisk grafik...enkla kontroller. Behöver dock nya minispel. Och de är gratis. Toppbetyg killar. Mer tack.
Bra så långt
Ser fram emot det här spelet! Jag insåg inte att det var Laura på grund av hur annorlunda hon såg ut. Detta är det tredje spelet där karaktärerna ser helt annorlunda ut än tidigare spel.
Gillar inte att dessa betalar för saker jag skulle hellre köpa det direkt
det finns inte tillräckligt med tips
Älskar det här spelet, fantastiska pussel och berättelser, grafiken är fantastisk, håller mig väl underhållen. Jag kommer att spela de andra spelen efter det här.