Post by nattmosmalashy on Mar 14, 2022 2:23:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Bino Go:Adventure Jungle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Bino Go:Adventure Jungle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge penge hack ▞▞▞
▞▞▞ Super Bino Go:Adventure Jungle 2022 version ▞▞▞
Spillet er meget rart, men niveau 10 er svært at gennemføre hvordan man dræber dyret i niveau 10?
Det her er ikke perfekt, men godt..😂
Nice spil niveauer er ikke så svært, det er et let spil at fordrive tiden
Jeg kan godt lide dette spil, men der er et problem, der er så mange annoncer, at fordi jeg giver 3 stjerner, så lad være med at give annoncer .😕😕
Spillet er godt, men jeg bedømmer det 2 stjerner, da der er annonce og det også mere end 15 sekunder hvert sekund, og det er ekstremt irriterende
Jeg kan ikke lide dette spil, fordi det ikke fungerer godt. Min mobil er ikke dårlig. Min mobil er meget god. Så hvorfor fungerer dette spil ikke godt. Jeg elsker så meget andre spil. Andre spil fungerer godt. Hvordan kan jeg spille dette spil 😠?!?. Jeg vil bare fortælle dig, at der er problemer, ellers kan jeg ikke give nogen stjerner. Okay? Dette spil gør mig vred 😾. Jeg kan ikke lide dette spil 👎🙅.
Jeg skulle se 2 reklamer, før jeg overhovedet startede spillet. Når du dør, ser du flere reklamer. Du ser stort set reklamer og spiller ikke. Anbefales ikke. Spild af plads og tid.
så mange addsss
sødt lille spil, som bestemt minder om mario. det eneste, jeg ikke kan lide, er ikke at kunne tildele knappens placering. gameplayet er godt.
BEDSTE SPIL TILGÆNGELIGT PÅ PLAYSTORE For mario-elskere ... men det der irriterer mest er skjulte blokke i spillet ... mens de i det originale spil er skjulte og ikke let kan findes ... men i dette spil de er bare tæt på os og forårsager marioens død ... alt i alt er det et godt spil, og jeg har fuldført det
Spillet virker slet ikke. Jeg prøver at logge ind og bliver ved med at blive smidt ud..
Kan ikke spille dette spil på grund af placeringen af mellemrum\ skyde og op\ ned. Kan du lave en mulighed for at ændre stedet som: sæt pile op\ned til højre og mellemrum \ skyd til venstre???
Jeg kan godt lide spillet, fordi det minder mig meget om det autentiske spil. Men 1) Jeg kan ikke lide, at han ikke kan slå møntkasserne med hovedet hoppende over det hele og 2) at der ikke er fuldstændig kontrol over Mario, da der ikke er modstand på vægge, så han kan ikke hoppe fra væg til væg. Flere effekter ville være fantastisk. Skal ordnes.
Det er et rigtig godt spil, minder mig om gamle dage. Jeg har gennemført alle niveauer. Tilføj venligst nogle nye. Bedste spil nogensinde. 👌 👍
Jeg ville ønske, at der var en beskrivelse, der forklarer, at nogle gange affyrer navigationspilene kugler, jeg ved ikke, hvad handskerne gør, eller den røde stjerne .. Jeg tror, det er sjovt bare at opdage, mens jeg fortsætter med at spille..
Det er et fantastisk spil, hvis vi starter dette, spiller vi i 30 minutter. 🤘😝🤘
Dette spil er ok, men jeg var næsten til 300 mønter, og det styrtede ned. Jeg har 30 mønter nu!
Super Bino Go:Adventure Jungle রোমাঞ্চকর ztdx
ville elske at give den fem, men pop af indstillingsknap dukker op, hvor spring-knappen er hele tiden, så blokerer den skærmen, og du ender med at miste et liv, fordi du ikke kan se, måske beta-testere burde have testet lidt bedre udover at det er et fantastisk spil
Det er virkelig traditionelt spil, men jeg elsker det. Men der er et spørgsmål om lyd, der forstyrrer mig. Kan du lave en knap til at slå lyden fra? tak
Dette spil ville være perfekt, hvis der ikke var så mange reklamer...de giver dig ikke engang mulighed for at betale for ingen reklamer, fordi jeg ville
Dette spil er godt, men der er et problem, når jeg starter et niveau, det lukker om 2 eller 3 minutter, og jeg er nødt til at genstarte niveauet
Dejligt spil, men knapperne fejler. Jeg kan trykke på gå-knappen én gang, og Mario vil blive ved med at gå og bare falde ned fra klippen. Jeg kunne ramme den én gang, og den gør bare, hvad den vil. Jeg bliver ved med at købe den "store" power up, men jeg bliver ved med at dø! Jeg kan ikke lide at skulle blive ved med at købe powerups bare for at blive ved med at dø. Ret venligst knapperne, ellers bliver jeg nødt til at afinstallere spillet.
Jeg kan godt lide dit spil. Det er min 4. gang. Jeg afsluttede hele spillet 3 gange, det er super nemt....
Dette spil er meget rart i starten, men de fleste niveauer er de samme og kedelige, hvilket skuffer mig. Det er derfor, jeg ikke giver fuld stjerner, jeg tror også, at det er en dublet version af super mario run.
Jeg elsker Mario, og da jeg så denne i pasform, blev jeg så glad. men det levede ikke op til mine forventninger....det var et spil af dårlig kvalitet med niveauerne alt for lette. Jeg spiller i 30 minutter og kom til niveau 27 og afinstallerede derefter. Også ALT for mange annoncer. Hvis der var mulighed for en 0-stjernet anmeldelse, ville jeg give dette spil det.
Kun ét liv. Der skal være mindst 3 liv. Det er derfor, jeg ikke kan lide dette spil.
コナミOTPサービス ソフトウェアトークン Outils expj
Når jeg spiller, har der været flere tilfælde, hvor spillet bare lukker. når jeg åbner den igen, løber han, og den løber lige ind i noget, der dræber mig. det er så irriterende.
tillader ikke dobbeltspring, så det er ekstremt svært at få mønterne op i himlen. og bør tilføje ekstra liv i hvert niveau i stedet for at genstarte hele spillet, når det mislykkedes.
Meget. Interessant spil jeg har spillet og vinder hele niveauet tak for at give dette vidunderlige spil
Dette spil er fantastisk, men vær forsigtig, fordi der er snegle.. Når du når niveau 50, vil der være nogle sten, og du skal passere dem. Tak fyre.👍👍
Det er dejligt, men svært. Det var mit yndlingsspil, jeg brugte at spille, da jeg var barn.
Skal læses !!! nu elsker jeg dette spil 🤸!!!! Jeg elsker dette spil, fordi det er ligesom mario 💓🎎, men jeg har givet 4 stjerner 🔮🌉, fordi nogle gange hænger frem-knappen, eller nogle gange hænger mario-bounce-knappen ⛹, eller når jeg åbner spillet i stedet for tilbud, der altid vises i kvadrater der bliver ved med at bevæge sig og nogle gange går Mario alene... Pls fix this 😒🥺 elsker dette spil 🤸!!!! Men du skal downloade nu !!! 💞💓💕🌺🙏🙏😃😀💕
Godt første forsøg på en mobilversion af Mario Bro. Annoncer ødelægger spillet. Kontrolelementer kræver meget arbejde, og møntforbruget på spillet er dumt. Afinstalleret på grund af annoncer.
Spillet bliver ved med at låse retningsknappen fast, så vil spillet lukke ned
Meget godt spil Jeg kan godt lide dette spil.👍👍 Bedst til børn
Fuld af udfordring og få flere ideer.
Spillet er så sjovt og interessant... Men for meget reklame får mig til at forstyrre... Hver gang vi taber eller vinder, skulle der være reklame🥴. Annoncen kan ikke springes over. Nogle annoncer varer omkring 30 sekunder🥴🥴🥴
Jeg kunne godt lide spillet, men jeg kan ikke tåle for mange og hyppige annoncer, derfor afinstalleret
Dette spil er godt, men ret hårdt på nogle niveauer, og der er heller ingen måde at vise os, hvordan man spiller, jeg er det første sted, det er ret forvirrende, og jeg vil give det to stjerner
Værste app NOGENSINDE.......(og du bør tage det råd fra mig, fordi jeg normalt gør 5 eller 4 stjerner).........måske jeg skulle forklare? 1. Det tager evigheder at indlæse 2. Det halter alt for meget 3. Monstertingene kan slå dig ud, så snart du rører ved dem, gør det måske lidt sværere at dø Uanset hvad, tak fordi du tog dig tid =)
Gæt noget mærkeligt jeg fandt i spillet. Når du falder eller en fjende rører dig. der står 'du døde!' Der er et mellemrum mellem det andet 'd' og '!'. Og gæt hvor det er taget fra. Jep. MINECRAFT. Der er mange spil, der efterligner dette (re-skinning) med forskellig musik/grafik/karakterer... men samme niveauer, fysik... gameplay... samme dødsbudskab. Skift det... tak... Nintendo ville ikke sætte "du døde" i deres spil for at følge deres familievenlige planer. Desuden er spillet fint med flotte niveaudesigns. Opdatering: annoncer, når du spiller. Nogen sagde, at hvis du taber, skal du se en annonce, men hvis du vil 'genoplive', skal du se en anden annonce. Den, der tilfældigt dukker op, når du 'dør', genopliver dig ikke, hvis du ser den fuld. Så du vil sidde igennem 2 annoncer. Intet problem, da jeg bruger flytilstand. Da disse 2 problemer ikke påvirker spillet på nogen måde, er resten godt. Anyway, flot arbejde.
Spillet er fantastisk ... Men på grund af så mange tilføjelser ... Jeg vil afinstallere det .. venligst hjælp eller jeg fjerner det.
Jeg hadede spillet, for for det første er det for svært, og springikonet "B" og ikonet, der kaster sten er for tæt på, så da jeg prøvede at hoppe, endte det bare med at tage mine penge for at kaste en sten, som jeg aldrig havde tænkt mig at kaste
Jeg kan ikke komme forbi niveau 8. Der er vand over det hele, bogstaveligt talt ingen måde for mig at gå længere. Hvordan fuldfører jeg det niveau??
du bliver træt af at se annoncer, hver gang du dør rigtig hurtigt. Dette kunne være et fantastisk spil og sjovt at spille uden alle annoncerne. Havde det ikke engang installeret i en hel dag. venligst forbedre dette spil Jeg vil virkelig gerne spille et af mine yndlings barndomsspil igen. Kunne du i det mindste give os mulighed for at betale for at fjerne annoncer?